Mimmi Marias blogg

Mimmi Marias blogg

VÄLKOMNA TILL MIMMI MARIAS BLOGG

Välkomna att gå in på de olika sidorna för att läsa och se mer bilder.

lördag 5 april 2014

Åsteby marknad


Marknad i Åsteby.
Förra söndagen bestämde jag mig för att vara med på marknad i Åsteby. Efter att ha dragit fram små möbler, skåp, lådor, hyllor, stolar, krukor mm. från uthus och garderober. Hela söndagen och veckan som gått har jag tvättat, skrapat, spacklat, slipat och målat alla saker i vitt. Eventuella dynor har klätts, kuddar har sytt och andra saker har fixats på annat sätt under veckan. I går lördag var jag med på Åsteby märten och sålde det mesta. Bland annat så sålde jag min älskade "Torsby tavla" till absolut rätt person, det känns bra. Om du vill veta mer kan du gå in på sidorna tex. "Fixa nytt av gammalt" för att se fler exempel.